Torterar dom med tuggummivåld.

Jag ska till Mc Donalds med Gelle snart. FÖRST ska vi köpa cigg för jag har fått abstinens för jag har inte rökt på hela dagen och bara för det får jag klara mig på Camel.
Min mammas spanska vän Carmen kommer hit, hon kan bara spanka, ingen engelska. Jag kan inte spanska.
Jag ska försöka uppdatera bättre. Jag måste kissa. Idag har jag ätit sallad. You go girl. Nej, men jag äter aldrig sallad.
Idag har jag haft nostalgi, typ hela dagen. Jävla Nationalteatern som är bäst.
Adjö bitches

Kommentarer
Postat av: HellyGelly.

YOU GO GUUUUURL! MHM GUUUUURL!

Du är fin. Du ser ut som en ängel.

Puss.

2012-04-26 @ 23:08:44
URL: http://petals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0