Jag tror jag pausar mina drömmar.

Har haft ett konstigt lov med dålig uppdatering.
Blev cpfull förra lördagen, tatuerade mig, drack någon klunk vin och rökte bort skallen. Eller inte. Hah. Spelade chingping med Gelle, Klas och Tim och alla hade träningsvärk dagen efter. I lördags hittade vi två stolar i ett soprum, dom tog vi och Joakim hittade en radio. Det slutade med att vi rökte inomhus, drack kaffe och lyssnade på lokalradio. Kvällen började med Jeepers Creepers och pizza, följt av att Iceman kom med isländskt brännvin och lapdance.
I FREDAGS GICK JAG PÅ BIO MED JOAKIM, HERREGUD, JAG HATAR BIO MEN DET VAR GANSKA TREVLIGT ÄNDÅ.

Kommentarer
Postat av: Gellekaka.

SÅ JÄVLA SJUKT LOV! Fast ganska nice ändååååå, och sen så.......stolarna! <3 Ska måla om en av dom!

2012-04-18 @ 12:41:33
URL: http://petals.blogg.se/
Postat av: stella

alltså ditt liv verkar så roligt och så sitter jag här och bara ''jaaaa!!! ikväll (precis som alla andra kvällar. och dagar.) ska jag titta på chuck och ha på mig min sunkiga sovtröja och äta oliver!!!''. YOU GIMME A DEPRESSION WOMAN. jk.



mvh

bitterfittan

2012-04-18 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0