Jag ska se till att inga sår får rivas upp.

IDAG fyller världens bästa Gelle 16 år!
Det firar vi med speciella gäster som vi fixat och vodka. Mest för sakens skull, bara för att vi kan.
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA GELLEKAKA, JAG SAKNAR MITT SVARTA HÅR, MEN SNART ÄR JAG BLOND.
Det firar vi även med fezt musik såhär tidigt på morgonen. Det vill säga Lilla Lovis.
Lilla Lovis – Spottar Aldrig Ut
Lilla Lovis – Det Kan Jag Ta I Hand På
Lilla Lovis – Ett Litet Barn
Lilla Lovis – Brudar Med Små Pattar Kan Dra Åt Helvete
Hade inga andra bilder då jag sitter vid min skoldator. Men ikväll ska jag fota meeer bilder.

Kommentarer
Postat av: Gellegris

Taaaack älskling! Jag älskar dig, och vi ska ha kul ):

2012-04-29 @ 15:58:15
URL: http://petals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0