I wish I could eat your cancer.

Folk undrar vad vegetarianer äter.
En bild på en måltid jag åt igår. Ris, ketchup och vegetarisk filé. Folk frågar mig ofta vad jag äter och så enkelt är det, jag vet inte om dom frågar just för att jag är vegetarian, eller om det är för att jag ogillar de flesta grönsaker och är vegetarian. Att man inte fattar hur det fungerar, det fungerar bra för mig.
Snabb uppdatering, NU ska jag sova, i 8 timmar för att sedan gå upp och dra till skolan för sista gången på lite mer än en vecka.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Gellekaka.

Sv; I NEED YOU LIKE A HEART NEEDS A BEAT, THAT'S NOTHING NEW. PUSS ÄLSKADE.

2012-04-05 @ 11:50:00
URL: http://petals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0