Fylla Kba.

Jag orkar inte hur full jag blev igår. Just saying, jag brukar inte dricka, men igår gick det över styr.
Kan ju lugnt säga att det var en spontan jävla kväll, Stefan kom hit till mig, Gelle och Joakim med vodka och whisky. Som sagt, jag dricker inte ofta och inte mycket. Joakim märkte att det gick över styr för mig när jag ett X antal gånger slog huvudet i datorn och skrattade, han försökte ta min shot men det gick jag inte med på. Låg och pratade till klockan 6 och vaknade 10-11.
(Bilden är från i höstas när Gelle sminkade mig hos Otto, tyckte den passade bra nu när det är påsk och Ja, det är ett sugmärke på halsen, dock ifyllt.)

Kommentarer
Postat av: Stella

Det här kanske låter konstigt men pratar du om Stefan H? Du behöver inte svara om du inte fattar haha. :(((

2012-04-08 @ 22:00:42
Postat av: Gellan

HAHAHAH.... det var fint. Du är fin.

2012-04-09 @ 19:18:16
URL: http://petals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0