Barnkalas

Igår hade vi barnkalas för Gelle, vi skålade med vodkadrinkar. Bestämde oss för att dricka halva vodkan eftersom vi skulle ha den till andra dagar. Jag, Tim, Gelle och Klas åt sojakorv och Joakim, Iceman (Stefan för förvirrade själar) och Kim åt korv och vi dansade till Lilla Lovis och Maskinen. Senare kom Sara och Melissa och Pheobe, Pheobe sprang runt i hela huset för det luktade katt och hon är hund. Vi fortsatte dansa, drack vodkadrinkar, blev lullig vid 8 på kvällen. Drog hemifrån vid 9 och satt vid skogen och spelade sanning eller konka. Kissade och alla var glada och det var den finaste kvällen på länge. Kim var full för första gången och han sa en himla massa fina saker.
Nu sitter vi här och har spelkväll, spelar left 4 dead 2, dricker öl och pratar. Ibland älskar jag mitt liv och jag älskar mina vänner oändligt.

Tack Gelle och alla andra för en så satans bra kväll igår och det var trevligt att umgås med Sara och Melissa igen.
Adjö
atommonstret:  Abrunnnn (Taken with instagram)
atommonstret:  Baby you light up my mind like SKRILLEX!!!!11 (Taken with instagram)  SÅ FINT. Ser ut som en biatch men det är bara bra!!!! MINA ÖGONBRYN ÄR BITCH TYP.atommonstret:  Pheobebebegull (Taken with instagram)  Världens bästa hund!!!!!!!!!!
atommonstret:  Lek inte med grannens barn (Taken with instagram)
atommonstret:  Thx mum!!! (Taken with instagram)  beejb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0